×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

کاربرد های تستر دوربین مداربسته

در این ویدیو با تستر دوربین مداربسته ، قابلیت ها و کاربردهای آن آشنا می شویم . از مهمترین کاربردهای تستر دوربین مداربسته تنظیم زاویه دید دوربین های مداربسته است . زمانیکه نصاب دوربین را در فضاهای مختلف نصب می کند به دلیل در دسترس نبودن مانیتور در بسیاری فضاها از جمله فضاهای بیرون از ساختمان تنظیم زاویه دید و یا تنظیم فاصله کانونی لنز دوربین در دوربین های دارای لنز وری فوکال به سختی امکان پذیر خواهد بود. 

با در دسترس داشتن تستر دوربین مداربسته امکان تنظیم دوربین در فضاهای بیرونی و ارتفاعات زیاد مانند روی دکل ها به راحتی امکان پذیر خواهد بود. انواع مختلف این تسترها در بازار وجود دارند و می توانند تکنولوژی های مختلف دوربین ها از جمله AHD ، HDCVI ، HDTVI ، CVBS و در مدل هایی دوربین های IP یا تحت شبکه را نیز پشتیبانی کنند.

تست کابل با تستر

در این تسترها معمولا امکان تست کابل شبکه هم وجود دارد و تست صدای میکروفن ها با تعبیه شدن اسپیکر و سوکت صدا در بدنه تستر امکان پذیر می باشد . همچنین تستر ها امکان برق رسانی به دوربین ها را دارند بنابراین برای تست نیاز به تغذیه جداگانه نخواهیم داشت . از تسترها در هنگام بازدید اولیه در یک پروژه می توان برای جانمایی صحیح دوربین ها نیز بهره برد.

مجتمع آموزشی پل یکی از بهترین برگزار کننده‌های دوره‌ آموزش نصب دوربین مدار بسته در ایران است.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی