×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش انتقال تصویر از روش P2P

برای انتقال تصویر به روش P2P بعد از اتصال دستگاه ضبط به مودم بدون هیچ گونه تنظیمی روی مودم و بدون نیاز به خرید آی پی استاتیک ، وارد نرم افزار مربوط به دستگاه ضبط می شویم که این نرم افزار برای گوشی های اندرویدی یا سیستم عامل IOS با اسکن کردن QR code مربوط به آن سیستم عامل قابل دسترس است . 

شروع کار برای انتقال تصویر

در نرم افزار ابتدا در قسمت Register Mode گزینه P2P/Cloud انتخاب می کنیم ، در قسمت Device Name یک اسم دلخواه که می تواند اشاره به مکان نصب دوربین ها داشته باشد گذاشته می شود و در قسمت GID یا Serial number می توانیم یا به صورت دستی ID دستگاه را وارد می کنیم و در بعضی دستگاهها که ID نمایش داده نمی شود با اسکن  QR code مربوط به آی دی یا همان سریال نامبر که با SN یا ID در دستگاه ضبط نمایش داده می شود.

 ID دستگاه را وارد نرم افزار می کنیم و در نهایت یوزرنیم و پسورد مربوط به دستگاه ضبط را وارد می کنیم . در بعضی نرم افزارها تعداد کانال های دستگاه نیز باید انتخاب شود و سپس تنظیمات را ذخیره می کنیم . چنانچه P2P دستگاه از سمت سرور قطع نباشد می توانیم از راه دور روی گوشی به تصاویر دسترسی داشته باشیم . اگر در دستگاهی با این مورد مواجه شدیم که تصاویر زمانیکه به وای فای همان مودم متصل هستیم در دسترس است ولی با اینترنت سیمکارت یا اینترنت یک مودم دیگر تصاویر قطع هستند ، به معنی اشکال از سمت سرور یا منقضی شدن زمان P2P دستگاه است که در این شرایط باید از روش های دیگر انتقال تصویر از جمله روش IP Static استفاده شود.

امروزه اکثر ساختمان‌های اداری، تجاری  مسکونی برای امنیت بیشتر از دوربین مداربسته استفاده میکنند؛ بناراین این حرفه میتواند شغلی پولساز برای علاقه مندان باشد. با تهیه دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته مجتمع پل در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد بازار کار میشوید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی