×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

اولویت های جانمایی دستگاه ضبط

از مهترین اولویت های جانمایی دستگاه ضبط تصاویر دوربین های مداربسته حفظ امنیت دستگاه ضبط می باشد. برای حفظ امنیت بهتر است دستگاه در دید و یا در دسترس قرار نگیرد . اولویت دوم دسترسی نزدیک به پریز برق و اینترنت است ، چنانچه نزدیکی به پریز برق و یا مودم باعث کاهش امنیت دستگاه ضبط شود حتما اولویت دوم نادیده گرفته می شود و با لحاظ کردن کابل کشی بیشتر دستگاه در مکان با امنیت بیشتر جانمایی خواهد شد . 

جانمایی دستگاه ضبط را انجام دهیم

در بازدید اولیه لازم است حتما بعد از جانمایی دوربین ها ، جانمایی دستگاه ضبط نیز انجام شود تا بتوانیم براورد دقیق تری از کابل مصرفی داشته باشیم . از طرفی لازم است که در بازدید اولیه جانمایی در نظر گرفته شده برای دستگاه ضبط به اطلاع کارفرما برسد تا در صورت داشتن پیشنهاد یا نظر متفاوت از سوی کارفرما طرح مد نظر تغییر داده شود و تجهیزات مورد نیاز با طرح جدید براورد هزینه شود . در مرکز قرار گرفتن دستگاه ضبط کننده تصاویر یکی دیگر از اولویت های جانمایی  است .

دوره جامع آموزش نصب دوربین مداربسته و انتقال تصویر یک دوره کاملا کاربردی و متناسب با نیاز بازار است.شما با استفاده از این آموزش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهارت مورد نیاز بازار کار را در این حوزه به صورت کامل کسب خواهید کرد. بنابراین تعلل نکرده و همین حالا کلیک کرده و این دوره آموزشی مفید را تهیه کنید

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی