×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

فعالسازی هشدارهای دوربین مداربسته روی اکانت Gmail

برای تنظیم فعالسازی این هشدار ابتدا لازم است تنظیمی برای ایمیل ارسال کننده هشدار انجام دهیم . ابتدا وارد ایمیل ارسال کننده می شویم . در قسمت Manage your Google Account سربرگ Security قسمت Less Secure app access گزینه Allow less Secure app را فعال می کنیم . سپس در تنظیمات دستگاه DVR وارد تنظیمات مربوط به شبکه می شویم در قسمت ایمیل ابتدا گزینه فعالسازی ایمیل را تیک می زنیم سپس در قسمت SMTP Server ، smtp.gmail.com را وارد می کنیم . سپس در قسمت پورت smtp port را 587  وارد می کنیم .

فعالسازی هشدارهای دوربین مداربسته روی اکانت Gmail از جمله فعالیت‌های تدریس شده در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته می‌باشد.

این مراحل را طبق گزینه های زیر ادامه میدهیم

در قسمت یوزرنیم ، آدرس ایمیلی را که به عنوان ارسال کننده در نظر گرفتیم و در قسمت پسورد ، پسورد مربوط به همان ایمیل را وارد می کنیم . در قسمت ایمیل ، ایمیلی که مربوط به دریافت کننده و در قسمت یوزر نیم یوزر نیم مربوط به دریافت کننده هشدار را وارد می کنیم و نهایتا گزینه تست را انتخاب می کنیم . در صورت صحیح بودن اطلاعات تایید موفقیت آمیز بودن تست  ایمیل را دریافت می کنیم . سپس وارد تنظیمات آلارم دستگاه ضبط می شویم در بخش مد نظر از آلارم به عنوان مثال تشخیص حرکت گزینه ایمیل و snapshot را برای کانال مورد نظر دستگاه فعال می کنیم تا عکسی از حرکت یا آلارم مورد نظر روی ایمیل برای ما ارسال شود . بعد از این تنظیمات چنانچه آلارمی فعال شود دستگاه روی ایمیل دریافت کننده هشداری برای ما ارسال خواهد کرد .

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی