×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge

آموزش روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge

روت کردن گوشی ها موضوعی است که همیشه برای اکثر افراد امری جذاب بوده و به دلایل مختلفی جذب این موضوع می‌شوند. بعضی برای تغییر در تنظیمات سیستمی و بعضی دیگر برای تعمیرات نرم افزاری سطح بالا.
در نظر داشته باشید که روت کردن گوشی می تواند مزایا و معایب زیادی داشته باشد که هر کدام که باید پیش از انجام، با این موارد آشنا باشید.
البته باید گفت که اگر فردی که این کار یعنی روت کردن را انجام می‌دهند باید با دید متفاوتی به این موضوع داشته باشد. یعنی یا کاربر حرفه ای و یا تعمیرکاری در این حوزه باشد.
ما در این آموزش قصد داریم تا نحوه روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge را مورد بررسی قرار دهیم و کاربردی ترین روش آن را به شما آموزش دهیم.
باید قبل از شروع آموزش روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge نکاتی را در نظر داشته باشید که می‌تواند در مراحل کار و یا حتی پس از آن بسیار حائز اهمیت باشد.

نکات مهم پیش روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge

قبل از روت کردن یک گوشی باید به نکات زیر دقت کنید؛ زیرا احتمال رخ دادن اتفاقاتی برای گوشی شماست  که لازم است تا آن را ذکر کنیم
●    مشکلات مربوط به سریال گوشی
●    از بین رفتن گارانتی گوشی
●    مشکلاتی از قبیل بوت لوپ شدن و یا هنگ لوگو
●    آپدیت نگرفتن دستگاه حتی پس از خارج کردن آن از حالت روت
●    ….
موارد ذکر شده در بخش بالا ممکن است برای گوشی شما رخ دهد و در خیلی موارد نیز احتمال رخ دادن آن بسیار پایین است؛ اما در نظر داشته باشید که اگر قصد تعمیرات و تغییرات سیستمی مهمی در گوشی دارید، ریسک اتفاقات بالا به قابلیت‌هایی که ممکن است پس از روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge به گوشی اضافه کنید، می‌ارزد.
●    توانایی تغییر و ترمیم سریال‌ موجود در گوشی
●    تغییر در تنظیمات سیستمی دستگاه
●    استفاده از رام‌های با نسخه‌های بالاتر
●    افزایش سرعت و بهینه‌سازی در دستگاه
●    ….

مراحل روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge

مرحله اول:

شما برای روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge نیاز دارید تا فایل روت این گوشی را از طریق اینترنت دانلود کنید.
شاید بتوان گفت که این کار از راحت‌ترین روش‌های روت کردن در گوشی‌هاست زیرا در گوشی‌های سامسونگ شما با استفاده از یک نرم‌افزار با نام اودین می‌توانید اقدام به نصب هرگونه رام، چه بسا رام روت شده کنید.

مرحله دوم:

حال نیاز است که برای روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge محیط دانلود مود را راه اندازی کنید. برای این کار ما از دکمه‌های ترکیبی ولوم پایین، کلید هوم پاور استفاده می‌کنیم.
در نظر داشته باشید که گوشی باید در حالت خاموش قرار گرفته باشد و در غیر این صورت امکان راه‌اندازی دانلود مود برای گوشی وجود ندارد.

مرحله سوم:

در این مرحله از روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge نیاز است تا نرم‌افزار اودین را راه‌اندازی کرده و سپس فایل روت دانلود شده را در بخش ap نرم‌افزار اودین قرار دهید.


 

مرحله چهارم:

حال کافی است تا با اتصال گوشی در حالت دانلود مود به سیستم و سپس زدن بر روی گزینه استارت در نرم‌افزار اودین، مراحل روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge را مشاهده کنید.

نکات مهم پس از روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge

●   همیشه در مرحله پایانی روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge و یا هر گوشی دیگر، از روت شدن دستگاه با استفاده از نرم‌افزار root checker اطمینان حاصل کنید؛ چون ممکن است فایل‌های کاستوم شده بر روی گوشی شما نصب شده اما دستگاه در وضعیت روت قرار نگرفته باشد.
●    بعد از روت شدن دستگاه با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی روت مثل supersu اقدام به مدیریت دسترسی سایر برنامه‌های وابسته به روت کنید. زیرا بعضی از آنها ممکن است فایل‌های سیستمی نامشخصی را بر روی دستگاه شما نصب کنند
●    در پایان کار تغییرات و تعمیرات نرم‌افزاری می توانید از نرم‌افزار universal unroot برای برگرداندن دستگاه به حالت عادی اقدام کنید.
●    پیشنهاد می‌شود که حتی با unroot کردن، دستگاه را فلش کنید؛ زیرا در زمانی که رام جدید بر روی دستگاه نصب نشده باشد وضعیت به حالت اورجینال و رسمی برنمی‌گردد و برنامه‌های آن روت نیز دسترسی‌ها را متوقف می‌کنند اما نمی‌توانند به صورت کامل این فایل را از دستگاه شما حذف کنند.

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا روشی را برای روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge به شما آموزش دهیم که در کنار کارساز بودن، کاربردی‌تر عمل کند و مانند روش‌های گذشته با استفاده از نرم‌افزارهای ضعیف‌تر اقدام به رفع مشکل نکنید.
اگر به موضوعات نرم‌افزاری گوشی‌ها و یا تعمیرات در این حوزه علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا دوره تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل را تهیه کرده و از آن برای بالا بردن ارتقای سطح علمی خود استفاده کنید.
در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی، می‌توانید آن را در پخش نظرات برای ما بنویسید.
مشاوران ما پاسخگوی سؤالات شما مربوط به نحوه دسترسی و سرفصل‌های آموزشی دوره نرم‌افزار تخصصی موبایل هستند. 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی