×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش روت كردن گوشي سامسونگ j7 و j7 prime

آموزش روت كردن گوشي سامسونگ j7 و j7 prime

یکی از موضوعاتی که در بحث خدمات نرم‌افزاری و تعمیرات تخصصی گوشی‌ها وجود دارد روت کردن دستگاه است و برای این کار روش‌های مختلفی نیز وجود دارد.
در بعضی از مدل‌ها شما می‌توانید با استفاده از فایل یا با استفاده از نرم‌افزار اقدام به روت کردن گوشی کنید.
ما در این مقاله سعی داریم تا یکی از کاربردی‌ترین روش‌های روت كردن گوشي سامسونگ j7 را به شما آموزش دهیم تا در صورت وجود هرگونه نیاز به روت کردن گوشی با استفاده از این آموزش به روت كردن گوشي سامسونگ j7 بپردازید.
این آموزش می‌تواند برای روت كردن گوشي سامسونگ j7 prime نیز مورداستفاده قرار گیرد و به راحتی قابل انجام است.
قبل از اینکه بخواهیم بحث آموزش روت كردن گوشي سامسونگ j7 به شما بگوییم، باید از معایبی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد آگاه باشید.

معایب و مزایای روت كردن گوشي سامسونگ j7

مواردی که ممکن است در زمان روت كردن گوشي سامسونگ j7 رخ دهد شامل:
● خاموشی گوشی
● مشکلات آنتن دهی
● باطل شدن گارانتی
● دریافت نکردن آپدیت‌های گوشی
● بوت لوپ شدن
● …
اما سؤال اینجاست که اگر این نوع مشکلات برای روت كردن گوشي سامسونگ j7 رخ می‌دهد، پس چرا باید یک گوشی را روت کرد؟
در جواب این سؤال باید گفت که روت کردن دستگاه به دلیل اینکه اجازه دسترسی به هسته سیستم عامل می‌دهد و می‌توانید تغییراتی را در دستگاه و در بخش نرم‌افزاری به وجود آورید، خیلی از افراد اقدام به روت کردن دستگاه می‌کنند.
البته در بحث روت كردن گوشي سامسونگ j7 باید در نظر داشت که در حوزه تعمیرات نرم‌افزار تخصصی، برای کارهایی مانند تحویل سریال و فایل‌های سیستمی، نیاز است تا شما گوشی خود را روت کنید.
در این صورت یک تعمیرکار و همین‌طور یک کاربر حرفه ای، هر دو در شرایط خاص به روت كردن گوشي سامسونگ j7 نیاز دارند.

مراحل روت كردن گوشي سامسونگ j7

مراحل روت کردن گوشی سامسونگ j7 به دو بخش کلی تقسیم می‌شود که یکی از آنها بک‌آپ گیری و دومی نصب برنامه وابسته به روت هست که با استفاده از آن می‌توانید فایل روت موردنظر را بر روی گوشی خود نصب و راه‌اندازی کنید.

مرحله اول: پشتیبان‌گیری از اطلاعات گوشی

اولین مرحله از روت كردن گوشي سامسونگ j7 این است که اطلاعات گوشی را در یک فضای خاص ذخیره سازی کنید یا به اصطلاح از فایل‌های شخصی خود پشتیبان‌گیری به عمل آورید.
برای این کار می‌توانید به سراغ نرم‌افزار اسمارت سوئیچ بروید که برای شرکت سامسونگ است و می‌تواند در مراحل کار بسیار کاربردی باشد.
شما با استفاده از نرم‌افزار smart switch می‌توانید حتی برخی تنظیمات گوشی مربوط به سامسونگ را ذخیره سازی کنید و درباره اطلاعات گوشی خود دیگر نگرانی ندارید.

مرحله دوم: مراحل روت کردن سامسونگ j7

در این مرحله شما می‌توانید اقدام به روت کردن دستگاه کنید و برای این کار فقط به یک برنامه نیاز دارید.
در این روش سعی داریم تا روت كردن گوشي سامسونگ j7 بدون کامپیوتر را به شما آموزش دهیم و طبیعتاً برای افرادی که دسترسی به کامپیوتر یا لپ‌تاپ ندارند بسیار کاربردی‌تر است.


● نصب برنامه framaroot.apk برای روت كردن گوشي سامسونگ j7

برای روت کردن گوشی سامسونگ j7 ما با برنامه‌ای با نام framaroot این کار را انجام می‌دهیم. این برنامه در خود چند روش جهت نصب روت و یا حتی آنروت کردن گوشی‌های مختلف را دارد که می‌تواند به عنوان یک نرم‌افزار مدیریتی استفاده شود.
شما می‌توانید این نرم‌افزار را با جستجو در اینترنت و یا واردشدن به سایت این شرکت به آدرس زیر:
www.framarootappdownload.net/framaroot-apk
اقدام به نصب کنید.

● اجرای برنامه framaroot و تغییر در اکسپلویت

حال نوبت به این می‌رسد که برنامه را اجرا کنید و سپس عبارت install supersu now را انتخاب کنید.
در این مرحله باید در بخش پایین‌تر عبارت aragom را انتخاب کرده و سپس پنجره‌ای باز می‌شود که از شما به مدت چند ثانیه زمان می‌خواهد تا صفحه تأییدیه روت كردن گوشي سامسونگ j7 را نمایش دهد.
 


با این کار به راحتی گوشی شما روت شده و حتی می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای تست دستگاه روت اقدام کنید تا از صحت مراحل روت كردن گوشي سامسونگ j7 مطمئن شوید؛ چون در غیر این صورت هیچ کدام از قابلیت‌هایی که برای یک گوشی روت شده نیاز دارید برای شما فعال نخواهد شد.

کلام آخر

در این آموزش ما به بررسی روت كردن گوشي سامسونگ j7 پرداختیم و مراحل انجام کار را در اختیار شما قرار دادیم.
این روش صرفاً جهت آموزش و معرفی کارهای حوزه تعمیرات تخصصی نرم‌افزار در نظر گرفته شده است پس در زمان اجرا حتماً به نکاتی درباره عملکرد گوشی و احتمال مشکلات به وقوع پیوسته در گوشی‌های مشابه دقت کنید.
اگر علاقه‌مند به حوزه تعمیرات تخصصی نرم‌افزار هستید، می‌توانید با تهیه دوره آموزشی تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل که توسط مجتمع آموزشی پل تهیه و تدوین شده است، اقدام به یادگیری و بالابردن سطح دانش فردی خود کنید تا به عنوان یک تکنسین در این حوزه فعالیت داشته باشید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی