×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 بدون از دست رفتن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 بدون از دست رفتن اطلاعات

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد ممکن است با آن مواجه شوند، قفل شدن صفحه نمایش و عدم دسترسی به اطلاعات داخلی آن است. در نظر داشته باشید که خیلی زمان‌ها ممکن است با دانستن رمز نیز دچار مشکلاتی از قبیل عدم راه‌اندازی دستگاه با رمز ورودی آن شوید که دلایل مختلفی مانند مشکلات نرم‌افزاری و یا اشتباه وارد کردن رمز به تعداد زیاد را شامل می‌شود. حتی در بعضی موارد ممکن است گوشی شما دست فرد دیگری مانند کودکی باشد و رمز ورود به دستگاه دستکاری شده و دسترسی شما غیر ممکن شود. 

در این زمان نیاز است تا اقدام به باز کردن قفل گوشی کنید و ما در اینجا قصد داریم تا به بررسی روش‌های ممکن جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 بپردازیم و روش‌های ممکن را در اختیار شما بگذاریم.

روش های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 روش‌های مختلفی را شامل می‌شود و در نظر داشته باشید که هرچه اندروید دستگاه و سطح امنیتی آن افزایش یابد، امکان این کار سخت‌تر می‌شود و تو در زمان‌هایی ممکن است به نتیجه مطلوبی نرسید. 

به همین دلیل اکثر تعمیرکاران در این زمان احتمال کمی را جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 به کاربر گوشی اعلام می‌کنند. 

با ما همراه باشید تا نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 ما همدیگر بررسی کنیم.

۱. استفاده از پشتیبان حساب سامسونگ

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 ممکن است اگر شما حساب سامسونگ یا به اصطلاح سامسونگ اکانت را از قبل بر روی دستگاه خود راه اندازی کرده باشید. 

در این صورت می‌توانید با وارد شدن به آدرس زیر اقدام به وارد کردن سامسونگ اکانت خود در داخل سایت کنید و سپس از طریق گزینه آنلاک، بازگشایی قفل گوشی را پیاده سازی کنید.

https://smartthingsfind.samsung.com/login

استفاده از پشتیبان حساب سامسونگ

در مرحله اول بر روی عبارت sign in کلیک کرده و سپس ایمیل سامسونگ اکانت را وارد می‌کنید. البته داشتن رمز ورود به حساب بسیار در این مرحله مهم است؛ چون در صورت نداشتن رمز و یا حساب اصلی سامسونگ شما قادر به دسترسی خدمات این سایت نیستید.

استفاده از پشتیبان حساب سامسونگ

 

البته اگر رمز ورود به حساب را فراموش کرده باشید می‌توانید از طریق عبارت find id اقدام به بازیابی رمز کنید و مراحل ورود به حساب را به پایان برسانید. 

استفاده از پشتیبان حساب سامسونگ

حال در داخل سایت شما دسترسی‌های مختلفی به بخش‌های متفاوت پشتیبان سایت سامسونگ دارید و می‌توانید برای آنلاک کردن یا باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 از راه دور اقدام کنید البته در شرایط مشابه نیز می‌توان از راه دور گوشی خود را فکتوری ریست یا بازنشانی اطلاعات کرد.

لازم به ذکر است که این مورد بیشتر برای گوشی‌های سرقتی استفاده می‌شود و راه را برای دسترسی به اطلاعات دستگاه شما محدود می‌سازد.

البته در نظر داشته باشید که با استفاده از این سایت، به غیر از باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 برای ابزارهای مختلفی از قبیل galaxy buds و یا ساعت‌های هوشمند می‌توان استفاده کرد.

استفاده از پشتیبان حساب سامسونگ

 

۲. بازیابی رمز با استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می‌توانید برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 از آن استفاده کنید، کمک گرفتن از نرم‌افزارهای امنیتی است که در حوزه جرم شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد البته برای خیلی از مدل‌ها باکس‌ها و دانگل‌ها نیز برای حذف قفل صفحه مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما از آنجایی که گوشی‌های با اندروید بالا توسط این ابزارها توانایی حذف قفل صفحه را ندارند پس باید برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 از نرم‌افزارهای جرم شناسی استفاده کنید. 

این نرم‌افزارها مانند oxygen forensic توانایی باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 را دارد. 

ما در دوره تخصصی نرم‌افزار موبایل نحوه کار با نرم‌افزار اکسیژن و ufed را مورد بررسی قرار داده و نحوه کار با آن را در اختیار علاقمندان به حوزه تعمیرات نرم‌افزاری قرار دادیم.

کلام آخر

ما در این مقاله به روش‌های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 بدون حذف اطلاعات پرداختیم و موارد مختلف آن را مورد بررسی قرار دادیم. در نظر داشته باشید که موارد اولیه مانند استفاده از نرم‌افزارهای کمکی می‌توانند روش مناسبی برای کاربرهای عمومی تلفن‌های همراه باشند؛ اما اگر به عنوان یک متخصص تعمیرات نرم‌افزاری موبایل در این حوزه فعالیت دارید، پیشنهاد ما تهیه دوره‌های آموزشی و یادگیری‌های تخصصی در این حوزه است. 

در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی می‌توانید آن را در قسمت نظرات برای ما بنویسید و مشاوران ما جوابگوی سؤالات شما هستند.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی