×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلایل مختلفی رمز عبور گوشی خود را فراموش کرده باشید و توانایی دسترسی به اطلاعات برای شما غیر ممکن شده باشد. از آنجایی که این موضوع در اکثر اوقات می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، ما در نظر داریم تا در این مقاله به بررسی روش‌های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات بپردازیم و ابزارهای مربوط به این کار را به شما معرفی کنیم.

در نظر داشته باشید که گوشی‌های با اندروید بالا توانایی بازگشایی قفل صفحه را توسط نرم‌افزارهای عمومی به شما نمی‌دهند که این موضوع می‌تواند روش‌های ممکن جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات را به حداقل برساند. 

شاید برخی از نرم‌افزارهای ممکن توانایی و اجازه این کار را به شما بدهند که همگی افزارهایی حرفه‌ای در حوزه جرم شناسی هستند. پس نباید انتظار داشت که این کار از روش‌های مرسوم صورت گیرد و حتماً با چالش‌های بسیاری همراه خواهد بود. 

روش های بازگشایی قفل گوشی سامسونگ A31

باز کردن قفل صفحه با کد مخفی

یکی از موضوعاتی که در بحث آموزش تعمیرات موبایل سراسر اینترنت مشاهده می‌شود این است که برای گوشی‌های مختلف مثلاً باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات از کدهایی استفاده می‌شود.

در همین جا باید بگوییم که این روش‌ها همگی منسوخ شده و غیر قابل استفاده هستند و از آنجایی که برخی افراد به دلایل مختلف این مدل آموزش‌ها را در اینترنت قرار داده‌اند، برخی دیگر ممکن است فریب این موضوع را بخورند. 

باز کردن قفل صفحه با کد مخفی

البته باید در جریان باشید که کدهای مخفی برای باز کردن قفل گوشی در مدل‌های گوشی‌های معمولی و قدیمی وجود دارد اما این موضوع در گوشی‌های با اندروید بالا غیر ممکن است و حتی اگر کسی این کار را انجام داده و نتیجه بگیرد، مطمئن باشد که این اتفاق یک باگ یا گلیچ در یک نسخه و مدل بسیار محدود است. 

پس می‌توان گفت که روش باز کردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری و یا کد مخفی از لیست روش‌های ما خط می‌خورد.

باز کردن قفل گوشی با فایل‌های کاستوم شده 

از دیگر روش‌هایی که در بحث آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل می‌توان برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات از آن کمک گرفت استفاده از فایل‌هایی است که با هدف شکستن قفل صفحه توسط برنامه نویسان نوشته و توسعه داده می‌شود. 

این فایل‌ها  شکل‌های مختلف از فروم هایی که برنامه نویسان خاص در آنجا حضور دارند و یا سایت‌هایی که خدمات نرم‌افزاری را در اختیار تعمیرکاران تلفن همراه قرار می‌دهند.

در نظر داشته باشید که این فایل‌ها هیچگونه تضمینی برای آسیب نرساندن به گوشی شما را ندارند و ممکن است در بعضی موارد حتی مشکلاتی را برای دستگاه به وجود آورند. 

باز کردن قفل گوشی با فایل‌های کاستوم شده

طبیعتاً برای کار با این فایل‌ها شما باید تسلط کافی را در زمینه فلش گوشی‌های اندرویدی مخصوصاً سامسونگ‌ها داشته باشید تا در زمان استفاده از فایل باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات از آن استفاده کنید. 

پیشنهاد من این است که قبل از اقدام هرگونه استفاده از این فایل‌ها، به طور کامل آموزش فلش کردن گوشی‌های سامسونگ را فرا بگیرید.

اکثر این فایل‌ها به صورت انفرادی طراحی می‌شوند و البته فقط برای یک نسخه خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند که باید در بعضی موارد گوشی را آپگرید و یا دانگرید کرد.

باز کردن قفل گوشی با استفاده از باکس و دانگل

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات در نظر داشته باشید که در خیلی موارد ممکن است به نتیجه نرسید که دلیل اصلی آن نیز امنیت کاربر و عدم دخالت ابزارهای تعمیرات نرم‌افزاری در حوزه اطلاعات کاربر است.

باکس ها و دانگل‌ها جهت تعمیرات نرم‌افزاری سطح بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در حوزه اطلاعات کاربری کمتر فعالیت می‌کنند. اکثراً در مدل‌های قدیمی برخی از باکس و دانگل‌ها قابلیت شکستن قفل صفحه را دارند و دلیل آن نیز منسوخ شدن بعضی از مدل‌ها و نسخه‌های اندرویدی است.

البته برخی از ابزارهای تعمیرات نرم‌افزاری هستند که به صورت مستقیم بر روی شکستن قفل های‌ها کار می‌کنند و این ابزارها در حوزه‌های امنیتی بسیار سرشناس و قدرتمند هستند. 

باز کردن قفل گوشی با استفاده از باکس و دانگل

شما برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات به راحتی می‌توانید بر روی این ابزارهای حساب کنید. 

ابزارهای از قبیل نرم‌افزار ufed , oxygen که همگی در حوزه‌های جرم شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط برخی از نرم‌افزارها به صورت کرک شده قابلیت تهیه شدن را دارند.

البته نحوه استفاده از آنها روش‌های آموزشی مربوط به خود را دارد که در صورت ندانستن آن ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری رخ دهد.

ما در مجتمع آموزشی پل با آموزش آنلاین تعمیرات موبایل نحوه استفاده از این ابزارها را در دوره تخصصی تعمیرات نرم‌افزاری موبایل به کارآموزان ارائه می‌دهیم که با تهیه آن جدا از یادگیری نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات، برای سایر مدل‌ها نیز می‌توانید اقدام کنید. 

کلام آخر

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات کاری بسیار تخصصی است و پیشنهاد می‌شود که کاربران عمومی گوشی‌های تلفن همراه در صورت مشاهده همچین مشکلی حتماً به متخصصین این حوزه مراجعه کرده در صورت راهنمایی نیز می‌توانند با پشتیبان ما در مجتمع آموزشی پل ارتباط برقرار کنند تا ما راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی