×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشی سامسونگ s8 بدون از دست رفتن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشی سامسونگ s8 بدون از دست رفتن اطلاعات

آیا قصد دارید قفل گوشی سامسونگ گلکسی S8 خود را بدون پاک شدن اطلاعات باز کنید؟ هنگامی که گوشی هوشمند خود را با یک الگو، پین یا رمز عبور قفل می‌کنید، در واقع از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی‌تان محافظت می‌کنید. اما ممکن است گاهی شرایطی پیش بیاید که الگو یا رمز عبور را فراموش کرده‌اید یا قصد دارید از روش‌های جدیدتری برای قفل کردن گوشی استفاده کنید. راه حل چیست؟ برای باز كردن قفل گوشي s8 بدون از دست دادن اطلاعات دو روش عمومی و تخصصی داریم. در این مطلب، ما به آموزش هر دو روش می‌پردازیم و شما را با راهکارهای مختلفی آشنا می‌کنیم که به شما کمک می‌کند بدون از دست دادن اطلاعات مهم، قفل گوشی خود را باز کنید.

روش‌های عمومی باز كردن قفل گوشی سامسونگ s8 

۱.استفاده از روش بازنشانی به تنظیمات کارخانه

 برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 می‌توانید از چند روش مختلف استفاده کنید. یکی از روش‌های معمول برای باز كردن قفل گوشي بازنشانی کارخانه یا Factory Reset است. این روش، تمامی اطلاعات و تنظیمات گوشی را پاک می‌کند و گوشی را به حالت اولیه باز می‌گرداند، اما توجه داشته باشید که بازنشانی کارخانه به معنی از دست دادن تمام اطلاعات روی گوشی سامسونگ s8 است، بنابراین پیش از انجام این عمل، حتماً اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مهمتان پشتیبان‌گیری شده باشد.

استفاده از روش بازنشانی به تنظیمات کارخانه

شما در مرحله می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای مربوط به حوزه بک‌آپ گیری، اطلاعات خود را بر روی یک دستگاه دیگر مثلاً کامپیوتر ذخیره سازی کنید و یا اینکه از فضای ابری جهت این کار استفاده کنید که روشی مرسوم در گوشی‌های مختلف است. اما این روش زمانی قابل استفاده است که شما به تنظیمات گوشی دسترسی داشته و بتوانید اجازه‌هایی از قبیل بازگشایی تنظیمات اشکال زدایی usb را صادر کنید. در غیر این صورت این روش غیر قابل استفاده خواهد بود.

مطالعه مقاله کامل آموزش ریست فکتوری سامسونگ

۲. استفاده از پشتیبان حساب سامسونگ

روش دیگر باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 استفاده از حساب گوگل یا Samsung است. اگر قبلاً حساب گوگل یا Samsung روی گوشی خود اضافه کرده‌اید، می‌توانید با ورود به این حساب، قفل صفحه گوشی را حذف کنید. شما با وارد شدن به سایت پشتیبان حساب سامسونگ با نام smartthingsfind می‌توانید حساب سامسونگ را در داخل سایت وارد کنید.

استفاده از پشتیبان حساب سامسونگ

بعد از تایید از طریق قابلیت‌های مختلفی که سایت در اختیار شما قرار داده است اقدام به بازگشایی قفل صفحه گوشی خود کنید که البته نیازمند اتصال گوشی به اینترنت خواهد بود و در غیر این صورت این عمل بی‌فایده است. با این روش‌ها، می‌توانید به سرعت و به صورت امن باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 را انجام دهید و به گوشی خود دسترسی پیدا کنید. اما حواستان باشد که امنیت اطلاعات شخصی‌تان را در همیشه حفظ کنید و از رمز‌های پیچیده و متنوع برای قفل صفحه گوشی خود استفاده کنید.

روش‌های تخصصی باز كردن قفل گوشی سامسونگ s8 

۱. استفاده از باکس و دانگل

اگر روش‌های بالا برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 مورد استفاده قرار نگرفت، در این مرحله پیشنهاد می‌شود تا با روش‌های تخصصی به سراغ این کار بروید. 

استفاده از باکس و دانگل

در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید تا برای باز کردن قفل صفحه گوشی‌های اندروید بالاتر و امنیت‌های بیشتر اقدام کنید، حتماً دانش اولیه نرم‌افزاری در این حوزه موردنیاز است؛ چون ابزارهای مورد استفاده در این سطوح نیازمند تخصص کافی هستند و همین‌طور ابزارهایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد هزینه‌های به مراتب بالایی دارند که فقط برای تعمیرکاران نرم‌افزار موبایل مقرون به صرفه هستند. به همین دلیل در این مورد پیشنهاد می‌شود تا به تکنسین‌های تعمیرات نرم‌افزار موبایل مراجعه کنید. 

با این حال روش انجام کار به این شکل است که پس از تشخیص مدل فنی دستگاه، شما باید به سراغ ابزار مورد استفاده خود بروید و ببینید که بر اساس مدل گوشی خدمتی را جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 با خود دارد یا خیر. موضوعاتی از قبیل مدل فنی گوشی، نسخه اندروید، پچ امنیتی و در بعضی موارد حتی سال و ماه و روز آپدیت سیستم عامل گوشی در نحوه عملکرد باکس‌ها تاثیر بسیار مهمی دارند.

۲. استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی 

در خیلی موارد ممکن است حتی باکس‌ها نیز برای بازگشایی قفل صفحه مورد استفاده قرار نگیرند و دلیل اصلی آنها این است که باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 بدون حذف اطلاعات مسئولیت‌های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد و ممکن است افرادی به کمک این ابزارها، سو استفاده‌هایی را انجام دهند که خود از نظر قانونی یک عمل مجرمانه است. 

استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی

در روز جرم شناسی به دلیل مسئولیت‌های اجتماعی و موضوعات مختلف قانونی، حق اجازه استفاده از این گونه ابزارها وجود دارد؛ اما برخی افراد توانسته‌اند تا مدل‌هایی از این نرم‌افزارها را کرک کرده و در دسترس عموم قرار دهند. 

لازم به ذکر است که اینگونه برنامه‌ها به دلیل مراحل سخت نصب و اجرای تخصصی آن عموماً در دسترس برخی تعمیرکاران موبایل قرار گرفته تا در شرایط خاص اقدام به باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 و حتی سایر مدل‌ها کنند که البته در این زمان نیز باز هم مدل فنی گوشی نقش بسیار مهمی را دارد. برای افرادی که می‌خواهند به عنوان تکنسین تعمیرات موبایل وارد بازار کار شوند، مجتمع آموزشی پل دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار موبایل را برای این گونه افراد در نظر گرفته که شما می‌توانید با استفاده از آنها، متخصص تعمیرات تلفن همراه شوید. 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا روش‌های رایج و کاربردی برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ S8 را بررسی کرده و با شما به اشتراک بگذاریم. قبل از اقدام به انجام این کار، توصیه می‌شود حتماً مراحل احراز هویت و اطمینان از مالکیت دستگاه را به‌درستی انجام دهید تا از مشکلات قانونی جلوگیری شود.

اگر به حوزه آموزش تعمیر موبایل علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم از صفحه دوره‌های آموزشگاه پل دیدن کنید. در این دوره‌ها، می‌توانید با سرفصل‌های تخصصی در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار موبایل آشنا شوید. همچنین، مشاوران ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما در خصوص دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل هستند تا به شما در مسیر ورود به این حوزه پرطرفدار کمک کنند.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی