×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

درباره دستگاه ماینر بیشتر بدانیم

دستگاههای ماینر برای پردازش در بستر  بلاک چین کاربرد دارد وبه دو دسته rig و asic دسته بندی میشوند. و حاصل عملیات ماینر نهایتا بصورت پاداش در شبکه بصورت رمز ارز (در جایی بنام pool پرداخت میشود) بنابراین ماینر توسط شبکه یک سری کد دریافت میکند و با پردازش آن را مجددا تحویل شبکه میدهد.

  در دستگاههای asic عملیات در سه بخش به نام های (پاور ساپلای وبرد هش و برد کنترل) انجام میشود. توسط برد hash محاسبات ریاضی و پردازش انجام میشود. دستگاه برای کار کردن نیاز به پاور ساپلای یا منبع تغذیه دارد که با توجه به طراحی و دستگاه ماینر به جریان الکتریکی مشخصات پاور نیز تعریف خود را دارد برد دیگر ماینر برد کنترل است و وظیفه آن مدیریت اطلاعات ورودی و خروجی و محل نگهداری سیستم عامل دستگاه است. البته نرم افزار کنترل ماینر عموما در یک ایسی بایوس نگهداری میشود و قابل بروزرسانی توسط سایت سازنده است . اگر ماینری دارید با استخراج اطلاعات نوشته شده روی دستگاه میتوانید در سایت سازنده اطلاعات کامل را بصورت پی دی اف دریافت کنید.

برای حرفه‌ای شدن در حوزه تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ ها و کامپیوترها بهتر است در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ شرکت نمایید و وارد بازارکار شوید و درآمد بالا کسب نمایید.

 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی