×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

درباره دستگاه ماینر بیشتر بدانیم

دستگاههای ماینر برای پردازش در بستر  بلاک چین کاربرد دارد وبه دو دسته rig و asic دسته بندی میشوند. و حاصل عملیات ماینر نهایتا بصورت پاداش در شبکه بصورت رمز ارز (در جایی بنام pool پرداخت میشود) بنابراین ماینر توسط شبکه یک سری کد دریافت میکند و با پردازش آن را مجددا تحویل شبکه میدهد.

  در دستگاههای asic عملیات در سه بخش به نام های (پاور ساپلای وبرد هش و برد کنترل) انجام میشود. توسط برد hash محاسبات ریاضی و پردازش انجام میشود. دستگاه برای کار کردن نیاز به پاور ساپلای یا منبع تغذیه دارد که با توجه به طراحی و دستگاه ماینر به جریان الکتریکی مشخصات پاور نیز تعریف خود را دارد برد دیگر ماینر برد کنترل است و وظیفه آن مدیریت اطلاعات ورودی و خروجی و محل نگهداری سیستم عامل دستگاه است. البته نرم افزار کنترل ماینر عموما در یک ایسی بایوس نگهداری میشود و قابل بروزرسانی توسط سایت سازنده است . اگر ماینری دارید با استخراج اطلاعات نوشته شده روی دستگاه میتوانید در سایت سازنده اطلاعات کامل را بصورت پی دی اف دریافت کنید.

اگر علاقه‌ای به یادگیری تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ و کامپیوتر دارید پیشنهاد میشود که به صفحه بسته آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر مجتمع آموزشی پل سر بزنید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی