تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 بدون پاک شدن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 بدون پاک شدن اطلاعات

یکی از موضوعاتی که اکثر افراد ممکن است با آن مواجه شوند قفل شدن دستگاه است و منظور از قفل شدن این است که شما رمز ورود به گوشی را نداشته باشید و یا اینکه آن را فراموش کرده باشید. حتی در بعضی موارد ممکن است به دلیل وجود مشکلات نرم‌افزاری، دستگاه شما در حالت قفل قرار بگیرد و رمز خود را قبول نکند که البته این جز مشکلات نادر در گوشی‌ها به حساب می‌آید.از آنجایی که این اطلاعات برای هر کاربری بسیار مهم محسوب می‌شود پس باید در بحث دسترسی به اطلاعات اقدامات لازم را انجام داد. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ اما خیلی از این کارها عموماً برای مدل‌های مختلف متفاوت است و در بعضی موارد ممکن است جواب کافی را ندهد. 

ما در مقاله سعی داریم تا باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 را مورد بررسی قرار داده و روش‌های ممکن بر روی این مدل را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این آموزش همراه ما باشید. 

روش‌های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11

عموماً روش‌های مورد استفاده برای مدل‌های با اندروید بالا بسیار محدود و با نتیجه پایین است که در خیلی موارد ممکن است شما به نتیجه نرسید؛ اما به طور کل روش‌های مرسوم برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 موارد زیر را شامل می‌شود.

استفاده از فایل های کاستوم

در بعضی موارد شما می‌توانید با استفاده از فایل‌هایی با هدف باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 اقدام به فلش کردن کنید تا به نتیجه برسید. 

این فایل‌ها توسط برنامه نویسان تهیه و توسعه داده شده تا جهت باز کردن قفل‌ها مورداستفاده قرار بگیرد البته باید در نظر داشته باشید که اکثر این مدل از فایل‌ها برای نسخه‌های اندروید پایین یا پچ‌های امنیتی قدیمی‌تر مورداستفاده قرار می‌گیرد و اگر نتوانستید فایل کاستوم مورد نظر برای گوشی خود را تهیه کنید دیگر قادر نخواهید بود که به کمک فایل‌های کاستوم برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 اقدام کنید.

 

در نظر داشته باشید که این فایل ها باعث تغییر وضعیت گوشی از حالت اورجینال به کاستوم می‌شود و در این صورت باید پس از این که توانستید این کار را روی گوشی پیاده سازی کنید، سپس در پایان کار نیز باید با بک آپ گرفتن اطلاعات، فلش کردن گوشی و در نهایت بازیابی اطلاعات بک آپ گرفته شده، گوشی را به حالت قبل بازگردانید.

استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی

برخی نرم‌افزارها و ابزارهایی موجود هستند که قابلیت استخراج اطلاعات و یا رمز گوشی را دارند یا اینکه می‌توانند قفل گوشی را بشکنند. 

این نرم‌افزارها جهت استفاده در حوزه جرم شناسی و امنیت برای سازمان‌های امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان حتی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 از آنها استفاده کرد. 

در نظر داشته باشید که استفاده از این ابزارها مسئولیت‌هایی را شامل می‌شود و افرادی که از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند باید از آن آگاه باشند. باید در نظر داشته باشید که  باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 و دسترسی به اطلاعات داخلی دستگاه مسئولیت‌های حقوقی را شامل می‌شود و اگر کسی به قصد سوءاستفاده از شما درخواست کند تا یک گوشی را آنلاک کنید، از عواقب این موضوع اطلاعات داشته باشید. 

البته باید گفت که این نرم‌افزارها به صورت رایگان در دسترس قرار نمی‌گیرند و حتی استفاده از آنها قراردادهایی را توسط شرکت شامل می‌شود.

استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی

یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند در حوزه جرم شناسی جهت استخراج اطلاعات گوشی‌ها و همین‌طور ابزارهای مختلف، نرم‌افزار ufed و دیگری نرم‌افزار oxygen می‌باشد. این ابزارها می‌توانند به راحتی باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 را رقم بزنند. 

برای کار با این ابزارها نیاز است و بر اساس مدل گوشی را در حالت‌های مختلفی راه‌اندازی کنید. برای اکثر گوشی‌ها و کار با این نرم‌افزارها به حالت دانلود مود یا خاموش نیاز دارند؛ اما در بعضی از مدل‌ها نیاز است تا شما با استفاده از نقاط تست گوشی را به محیط‌های تعمیراتی سطح بالا ببرید. 

 

نرم‌افزار oxygen

این محیط‌ها از قبیل edl mode , preloader mode و غیره را شامل می‌شوند که با استفاده از آموزش‌های قرار گرفته در داخل نرم‌افزار باید اقدام به باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 کرد.

کلام آخر 

در این مقاله سعی شده تا روش‌های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 از طریق فایل‌های کاستوم و یا نرم‌افزارهای جرم شناسی را به شما آموزش دهیم. 

در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا ابهامی می‌توانید آن را برای ما در قسمت نظرات بنویسید و در نظر داشته باشید که اگر به حوزه نرم‌افزاری و تعمیرات تخصصی علاقه‌مند هستید، مجتمع آموزشی پل دوره تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل را به عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین دوره آموزشی در نظر گرفته و با استفاده از این دوره می‌توانید شما به عنوان یک متخصص وارد بازار کار شده و تمامی فعالیت‌های این حوزه را آموزش دیده و به عنوان یک تکنسین تعمیرات موبایل  وارد بازار کار شوید.

در صورت داشتن هرگونه سؤالی در این زمینه می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و آنها تمامی توضیحات لازم را به شما خواهند داد.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی