×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات

باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی سامسونگ شما قفل شده و قصد دارید تا آن را باز کنید. اما رمز خود را فراموش کرده‌اید این موضوع زمانی چالش برانگیزتر می‌شود که اطلاعات دستگاهتان نیز بسیار مهم باشد.
باید بدانید که برای گوشی‌های قفل شده سامسونگ اگر اطلاعات مهم نباشد، بسیار راحت‌تر قفل آن حذف خواهد شد، اما برای آن دسته که اطلاعات دستگاه مهم است های حذف قفل گوشی بسیار سخت و پیچیده‌تر می‌شود.
در کنار بحث باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات موضوع دیگری نیز وجود دارد.
اگر گوشی شما در حالت راه‌اندازی اولیه بالا بیاید و به عبارتی شما صفحه خوش آمد گویی گوشی را مشاهده کنید، باید بدانید که در این زمان قفل دیگری با نام frp یا قفل گوگل اکانت نیز می‌تواند مزاحمت‌های زیادی ایجاد کند.
برای یک کاربر عادی پیشنهاد می‌شود که قبل از هر اقدامی به تعمیرکار نرم‌افزار جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات مراجعه کند.
تعمیرکاران حرفه‌ای روش باز كردن قفل گوشي سامسونگ را با تجهیزات مخصوص به خود پیاده سازی کنند.
ما در اینجا سعی کردیم تا آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ را در حالت‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا شما نیز بدانید چگونه قفل گوشی سامسونگ را باز کنیم.
برای این که نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ را بررسی کنیم، چند روش برای آن در نظر گرفته ایم که شامل شما بتوانید باز كردن قفل گوشي سامسونگ با الگو را نیز انجام دهید.


نکاتی درباره طريقه باز كردن قفل گوشي سامسونگ

● یکی از اولین ترفند باز كردن قفل گوشي سامسونگ را میتوان با فکتوری ریست انجام داد که در این صورت اطلاعات کاربر حذف شده و در صورت وجود قفل frp باید گوگل اکانت مالک گوشی وارد شود.
● از دیگر روش های رمز باز كردن قفل گوشي سامسونگ ،استفاده از فایل های باز كردن رمز گوشي سامسونگ است که آنها فایل های کاستوم شده میگوییم.
● شما میتوانید از ابزارهایی مانند باکس ها و دانگل های برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a11 و مدل های مشابه استفاده کنید، البته به شرطی که مدل مورد نظر توسط آن باکس پشتیبانی شود.
● در مواردی، برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 باکسها و دانگل ها ممکن از کار راه اندازه نباشند و در این صورت مجبور دانگرید کردن اندروید و یا فکتوری ریست می شویم.
● شکستن قفل a12 و باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون پاک شدن اطلاعات با روش های ذکر شده قابل انجام نیست و در این صورت بعضی نرم افزارهای جرم شناسی مانند ufed توان شکستن این قفل ها را دارند که در این صورت شما میتوانید از همان روش فکتوری ریست استفاده کنید.


باز كردن قفل صفحه گوشي سامسونگ با فکتوری ریست

مرحله اول: خاموش کردن گوشی

اولین قدم از راه حل باز كردن قفل گوشي سامسونگ با کلید پاور انجام می شود. نگه داشتن کلید های ولوم پایین و پاور در زمانی که نمیتوانید گوشی را خاموش کنید، مورد استفاده قرار میگیرد. به این شکل که اول با کلید های ولوم پایین و پاور، دستگاه را خاموش کرده و سپس با خاموش شدن صفحه و قفل از راه اندازی گوشی، بتوانید کلمه های ترکیبی را نگه دارید. به عبارتی دکمه های ولوم پایین و پاور برای راه اندازی مجدد گوشی استفاده می شود.

مرحله دوم: بردن گوشی به ریکاوری مود

برای وارد شدن به ریکاوری مود با هدف باز كردن قفل گوشي سامسونگ a71  و سایر مدل های با اندروید بالا، دکمه های ترکیبی ولوم بالا و کلید پاور را در زمان خاموشی گوشی نگه می داریم تا این محیط ظاهر شود.
این دکمه های ترکیبی یعنی ولوم بالا و کلید پاور برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 و باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مرحله سوم: انتخاب گزینه wipe data / factory reset

در اینجا ما به آخرین مرحله از نحوه ی باز كردن قفل گوشي سامسونگ رسیده ایم و باید گزینه فکتوری ریست را انتخاب کنیم.
در این حالت، اطلاعات حذف شده و اگر مشکل ما فراموش كردن رمز گوشي سامسونگ بوده و اطلاعات مورد نیازی در گوشی وجود نداشت، این روش پیشنهاد می شود.
این روش برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون کامپیوتر این مورد استفاده قرار می گیرد.


روش باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون حذف اطلاعات

مرحله اول: دانلود فایل های کاستوم شده باز كردن الگوي گوشي سامسونگ

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات و همچنین باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 شما باید فایل های کاستوم شده مخصوص باز كردن قفل گوشي سامسونگ الگو ها در اینترنت جست و جو کرده و آن را دانلود کنید.


مرحله دوم: اتصال گوشی سامسونگ در حالت دانلود مود و اجرای نرم افزار odin
طريقه باز كردن قفل گوشي سامسونگ اندروید ،مخصوصا برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a7 شما باید فایل را در نرم افزار odin قرار داده و گوشی را با دکمه های ترکیبی به حالت دانلود مود ببرید.
برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ s8 و بردن آن به حالت دانلود مود باید بدانید که به دکمه bixby در این نسل از سامسونگ ها نیاز دارید؛ اما در سایر مدل ها فقط همان ولوم پایین و کلید پاور نیاز است.
حال باید فایل ریکاوری کاستوم را در بخش ap نرم افزار odin قرار دهیم.

مرحله سوم: غیر فعال کردن راه اندازی خودکار در odin

در این مرحله از باز كردن رمز گوشي سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات  باید راه اندازی خودکار را در قسمت تنظیمات نرم افزار odin غیر فعال کنید و این فایل کاستوم شده برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a10 نیز عمل می کند.

نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ با باکس و دانگل

یک ترفند باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات استفاده از ابزارهای حرفه ای نرم افزاری است.
این باکس ها و دانگل های برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات ،باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s ،باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 و خیلی مدل های دیگر نیز استفاده می شود.
در اینجا ما از باکس z3x برای مدلی از گوشی استفاده میکنیم و شما میتوانید از همین روش برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s بدون پاک شدن اطلاعات نیز استفاده کنید.
مرحله اول: انتخاب مدل گوشی در باکس z3x

برای حذف قفل کاربری یک گوشی سامسونگ باید مدل فنی دستگاه را انتخاب کرد. به عنوان مثال برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون پاک شدن اطلاعات باید عبارت a127 را بنویسید. روش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 نیز مشابه با همین روش اتفاق می افتد و شما نیز آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون حذف اطلاعات را مشاهده می کنید. برای سایر مدل ها نیز به همین شکل اقدام کنید.


مرحله دوم: اتصال گوشی سامسونگ و و رفتن به بخش آنلاک

زمانی که مثلا برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a31 بدون پاک شدن اطلاعات اقدام میکنید، باید به روی عبارت reset pattern lock کلیک کنید. باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 بدون پاک شدن اطلاعات میتواند مقداری متفاوت باشد.


 
مرحله سوم: نصب فایل باز كردن قفل گوشي سامسونگ

در این مرحله باید منتظر بمانید تا فایل بر روی گوشی نصب شده و گوشی را آنلاک کند.


 

کلام آخر

در اینجا روش های مختلف حذف قفل کاربری را مورد بررسی قرار دادیم و البته بعضی از این روش ها میتواند برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a01 یکی باشد و برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a22 مقداری متفاوت باشد.

مجتمع آموزشی پل مرجع آموزش های تخصصی اشتغال محور در ایران می‌باشد. شما می توانید با شرکت در دوره حضوری آموزش تعمیرات موبایل و با استفاده از کارگاه‌های مجهز، صفرتا صد تعمیرات انواع تلفن های همراه را بیاموزید و وارد بازار کار حرفه‌ای شوید.
اگر زمان کافی برای شرکت در دوره حضوری را ندارید می‌توانید دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل را تهیه کنید و از جدیدترین آپدیت‌های این دوره برخوردار شوید. مجتمع آموزشی پل همراه شماست تا بتوانید بهترین تکنیسین در حوزه های مختلف شوید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی